Idag har lillstumpan…

25 08 2009

varit med pappa Zebastian medan mamma Anna har storhandlat inne i stan. Idag har jag köpt massa välling så nu skall lillstumpan börja få det. Vi kommer börja i morgon men alltså shit. Stod i butiken och tittade på 5 olika sorter välling och allt annat… det är ju en hel uppsjö av allt och man tror att som mor skall man kunna allt det här men nä… det var för mig en gåta men jag ringde syrran och fick svar på mina frågor så nu har vi vanlig välling mild havre och majs välling ifall hon är känslig. Har lite baby semper hemma. Skall gå in på deras hemsida nu och se om man kan bli medlem för nu börjar ju de där med att man skall samla och skicka in och så är det också för Libro och Pampers men jag har inte orkat göra något där då jag mest kör Huggiens i blöjor. Tycker mer om dom och de är söta för de har Nalle Phu på sina blöjer 🙂


Åtgärder

Information

Kommentera

