Lillstumpan har vänt sig

26 08 2009

Inte helt och hållet men vi la henne på mage fast hon låg på sin axel så hon låg snevriden men benen och magen typ mot golvet. Hon sprattlade runt och tillslut tog hon några satser och kom halvvägs. Hon sprattlade vidare och tillslut fick hon hon sådan kraft att hon rullade över på rygg. Det var så kul att se när hon gjorde de. Jag blev så glad. Skall se om jag kan lägga in det på videos. Jag la henne i samma ställning andra gången och hämtade kameran och så gjorde hon det igen. Det var så kul… dock tror jag hon hade lite ont i magen eller så är det tänder påväg. Hon var mycket kinkig och hade 38 g och släppte inte vattenflaskan eller nappen. HOn fick en alvedon utav mig och sen så krampade hon i 12 minuter och sen somnade hon. Älskar mitt lilla hjärta. Hon har varit så duktig.

Åtgärder

Information

Kommentera

