Slem

5 10 2009

Ibland känns det som hon slemar igen totalt. Vi undrar självklart varför.

I natt e de första gången på länge som vi har satraktionsmätaren igång och vi funderat på att åka in akut. Hon har åter igen börja sjunka nedåt till 88 och det gör hon nu exakt i skrivande stund. De blir nog extra syre på eller så inte. Hon hoppar märker jag. Nä nu blir jag förvirrad. Jag får avvakta till hon stannar på 88 eller lägre.

Jag ligger just nu och skriver från min Iphone. Mycket bekvämt. 🙂

Men åter igen till lillstumpan. De e många fråger vi har och många känns som de kastas bort som frågan om varför hon får andnöd. Denna gång tänker jag inte ge mig. De e ju inte normalt och något måste de bero på å frågan e ju varför och få ett svar på de ibland känns som man måste starta ett världskrig för att få sin röst hörd och brydd. Nä nu samlar jag på mig massor och tänker kräva ett vettigt svar.


Zaphir testar farfar Pelles glasögon.

Åtgärder

Information

One response

5 10 2009
Annacarin

Hej Anna!
Ja nu hjälpte du mig att få tillbaka din blogg – bra!! Måste få följa med dig i vad som händer, det känns viktigt för mig! Har ju inte varit inne här sen i början av sept!
Det känns så skönt att du har styrkan att vara arg! Klart att du ska få veta vad som händer ert barn och helst varför också!! Stå på dig!
Så stor Zaphir har blivit! En otrolig skillnad sen jag såg henne sist! Underbar liten tös! SÅÅ söt!!! Skulle vilja stoppa in näsan i hennes mjuka halsveck och bara njuta av babylukten!
Vi hörs! Kramar i mängd!
Annacarin

Kommentera

