Äntligen påväg hem

15 10 2009

Lillfiran blev i måndags morgon inlagd på Visbys sjukhus. Det började att hon totalt slemmade igen så att hon skrek i panik för att hon inte kunde andas och jag fick lägga henne med magen nedåt å nästan praktiskt taget luta henne nästan helt å hållet upp och ned å dunka henne i ryggen. Jag brukar inte vilja ringa ambulansen men Där var det nära. Jag skrek i panik till Zedastian som kom på en gång å tog över när jag for upp å körde fingrarna in i hennes mun för att gräva ut slemet. De lugnade ned sig tillslut å efter prat med svärmor ringde vi in till sjukhuset å bestmde tid. Sen åkte vi in å inlagda blev vi. Sen visade de sig att hon hade en ”början” till lunginflamation men de va inte 100% men såg ut som de. Hon får nu pensilin å vi skall inhalera var tredje till fjärde timme dygnet runt så jag får jag lägga till nya mediciner på medicinsidan.


— Posted from my iPhone

Åtgärder

Information

One response

20 10 2009
Annacarin

Hej Anna!
Hoppas att Zaphir är bättre nu och att medicinerna hjälper henne! Ni är väl hemma nu kan jag tro. Vad slut du måste vara!! Hela tiden på helspänn för Zaphir! Lilla gumman, vilket kämpigt liv hon har! Men hon har en mamma och en pappa som bryr sig om henne väldigt mycket, och det är guld värt!

Stora kramar
Annacarin

Kommentera

