Mamma hostnyser, livrädd Zaphir

14 11 2009

I morse när jag vaknade hade jag ont i halsen och tänkte, jaha nu skall man bli förkyld oxå…
Precis nyss som i morse råkade jag hostnysa med lilla Zaphir i famnen och hon rycker till och blir livrädd. Jag som mor började dock skratta samtidigt som jag fick krama om lilla Zaphir som sov och trösta henne. Hon krampade till lite och så somnade hon om så det var väl inte så farligt men de såg så sött ut. Men jag skall lära mig att inte hostnysa när jag har henne i famnen 🙂

Åtgärder

Information

Kommentera

