Det är nu januari

12 01 2010

Tiden går snabbt. Jag och Zebastian har mer och mer kommit in i det här med att ha lilltösen varannan vecka.

Zaphir växer och växer och det är jätte tomt att inte ha henne hos en när hon väl är borta men när hon väl är här flyter allt på men oerhört intensivt.

Hon är så söt min lilla tös. Ja i alla fall tycker jag det men jag är ju oxå hennes mamma, jag skall ju tycka hon är söt 🙂

Hennes framgångar är i alla fall att hon börjar hänga med lite. Hon tittar mot folk som pratar men släpper blicken snabbt. Hon vill vara där man är och hon är mer vaken till och från.

Hennes doktor ringde från Astrid Lindgrens barnsjukhus och på EEG:t hade det vist visat bättre resultat men att eleptisk aktivitet fortfarande fanns kvar. Vi skall först och främst höja hennes Zonegran med en halvkapsel till och blir det inte bättre med det skulle vi testa en ny medicin. Vi får se hur det blir…

Kom inte ihåg om jag har berättat om att Ågrenska skall ha en informationsvecka om Arcadis Syndrom v. 48 och jag hoppas att vi kan åka till det. Som det verkar nu så verkar inte kommunen betala för det utan vi får slänga ut 20 tusen själv. Det går väl att ordna men jag tycker att Gotland borde stå för det då vi faktsikt är den enda familjen här på ön som har detta syndrom. Men men jag skall försöka forska lite och se vad jag kan göra och vilka trådar jag kan rycka i…

Den 14/1 skall lillfiran till ögon igen och dom skall kolla henne igen. Kanske dom kommer fram med något posetivt men vad skulle de egentligen vara? Sen efter det skall hon få den andra inflensasprutan. Den vanliga så jag hoppas det går bra för henne. Jag är påväg upp till Sthlm då så jag kommer inte kunna hänga med. Får bli uppdaterad på telefon istället.

Åtgärder

Information

Kommentera

