Hur har det gått

11 03 2010

Zaphir hade inte riktigt återhämtat sig efter första vändan på sjukhuset som jag skrev om sist. Hon kom hem efter två dagar och hon verkade må bra. Sen natten mot måndagen fick hon problem att andas lite. Allt verkade gå bra förutom onsdag natt då hon gick käpprakt utför och jag höll ut hela natten vilket jag egentligen inte borde göra utan ha åkt in betydligt mycket tidigare men nu gjorde jag inte det. På torsdags morgon då lillfiran hade 39.6 och extremt svårt att andas fick jag nog och åkte in akut med henne till sjukhuset. Inlagda blev vi och lillfiran har haft upp och ned gångar på sjukhuset och var kvar där till tisdagen. Hennes andning är fortfarande lite upp och ned men det verkar vara bättre nu än då. Så länge hon får vara upprätt blir det bättre än att ligga plant. Vi får se när jag väl får henne hur det kommer bli då jag bara kan ha max 1.5 i syret men måste nog in och byta så jag kan ha högre på syrgastuberna. Vi får se hur det blir men nu vet ni lite mer i alla fall


Åtgärder

Information

Kommentera

