En skrattande liten tös

9 06 2010

Igår så busade jag med lilla Zaphir och hon började skratta. Var så kul att se att jag började gråta. Zebastian hade sett det under hans vecka men inte jag och när jag väl fick se det så började jag gråta. Så härligt att se henne skratta på sitt vis. Älskar min lilla tös.

Hon krampar inget just nu känns det som men detta va lite samma veva när vi hade det som jobbigast juli förra året. Då kände vi inte igen hennes kramper alls och det tog oss en bra stund innan vi fattade att det var kramper men som jag känner just nu så krampar hon max en gång per dag.


Åtgärder

Information

One response

11 06 2010
Linda

HÄRLIGT! UNDERBART! Njut i mängder. Det gör våra trötta vuxen-stunder mycket lättare. Barnens skratt är som balsam för oss föräldrar. NJUT!

Kommentera

