Tiden rusar iväg

16 10 2010

Som vanligt rusar tiden iväg.  Mina tankar om att få ett friskt barn har kommit å gott.

Den 15 juli kom vår lilla Zimåne till världen. En dag av lycka samt lite ledsamhet och mycket nervositet.  Tänk om något gick fel, tänk om något var fel. Tankarna for runt i huvudet på mig och jag förmedlade dem till fadern och de som skulle göra snittet.

Precis innan dom skulle öppna upp och ta ut Zimåne brast det. Jag började storgråta. När jag väl hade lugnat ned mig av alla mina blandade känslor om att få en tös och varför inte Zaphir fick vara frisk lugnade jag mig och dom satte igång.

Zimåne som hon heter var 50 cm lång och vägde 4230.

Åtgärder

Information

Kommentera

