Sviterna efter Ågrenska

6 12 2010

Dock så blev jag, Zimåne och Zaphir sjuka efter Ågrenska. Jag är helt förstörd och skulle få hem Zaphir idag men orkar inte. Jag har mest varit sängliggande och Zimåne med. Var tvungen att gå upp nu en stund när hon sprattlade för fult och ville inte alls ligga i sängen. Ser nu att hon börjar suga på tummen och har ett stadigt grepp om babygymet. Kanske vi kan gå å lägga oss igen snart.

Zaphir har åkt på förkylningen med som jag skrev här ovan så nu är hon hos sin far då jag inte orkar. Hon har haft två riktigt jobbiga dagar. Hon har haft hög feber, svåra kramper så Zebastian har gett stesolid (för första gången) och svårt att äta. Nu går hon på penselin, hon ligger med syre då hon inte syresätter sig själv samt ventelin via ailosen varje timme. Stackars lilla Zaphir. Önska att jag kunde ta hand om dig å mamma älskar dig så mycket mitt lilla hjärtegryn.

Åtgärder

Information

Kommentera

