Idag skulle Zaphir komma till mamma

31 01 2011

men mamma var inte speicllt frisk så då får hon vara hos sin far då vi inte vågar riskera något. Jag skall till doktorn i morgon så jag kan se vad vi har å sen då få ta beslut om Zaphir får komma till mig.

Pratade nyss med Zebastian och fick höra att de röda prickarna är kvar. Zaphir fick häromdagen jätte många röda prickar över hela kroppen. Så kanske får han åka till vårcentralen eller sjukhuset med henne för att se vad de är då vi inte vet hur hon rider ut olika normala sjukdomar som barn skall ha.

Vi får se när hon får komma till mig och hur allt blir.

Mamma saknar dig min lilla älskling men jag vet att du är i goda händer hos din far som älskar dig över allt annat. Puss på dig min lilla sötnos…

Åtgärder

Information

Kommentera

