Luftens hjältar

4 05 2011

Idag tittade jag på tv med min kompis. Luftens hjältar hette programmet och jag kom till ungefär halva programmet till jag bad att byta kanal. De va så mycket om att de ofta bara är svårt sjuka patienter som får åka ambulansflyg m.m. å jag kopplade de direkt till Zaphir som har både fått åka de å helekopter. Jobbigt blev de i alla fall så jag bad min kompis om att byta program. Vilket han gjorde… Kände bara att gråten satt i halsen… usch… vill inte uppleva respirator tiden igen.

//Mamma Anna

Åtgärder

Information

Kommentera

