Nu är vi här igen

24 02 2013

Tänk att tiden går så snabbt. De var ett bra tag sedan jag skrev. Mycket har hänt. Zaphir har blivit 4. Hela fyra år. Hjälp… De va ju inte så länge sedan vi fick lilla firan.

Firan har börjat på dagis som jag säckert har skrivit och de har varit både positivt å negativt.

Nu sitter jag å blickar ut över havet med en sjuk å rosslig zaphir i famnen. De för mina tankar tillbaka till 2010 då det var en skör linje på om zaphir skulle få komma hem eller inte.

De har konstaterat att zaphir har något virus då både jag å zimåne är sjuka. Nu har firan fått något å hon har fått extra vätska via dropp. Hon får också inhalationer med koksalt så slemmet skall lösas upp mer.

Denna gång får vi se hur allt slutar men nu är vi inne tidigt så jag hoppas att de uppmärksammas i tid så de inte sätter sig på lungorna.

image


Åtgärder

Information

One response

24 02 2013
Pirkko Burström

Det var första gången idag som jag läste din Blogg Anna. Den är så fin och väcker mycket tankar och känslor. ❤
Sänder en styrkekram till både dig och Zaphir och hoppas hon kryar på sig snart. Kram ❤

Kommentera

